Automobil-Eger Ajánlatok és akciók

Tökéletes társ minden úton. A nyüzsgő városi rohanáshoz megfelelő modelltől, a tágas üzleti, és az innovatív elektromos járműig a ŠKODA választéka mindent lefed. Találja meg az Ön számára tökéletes ŠKODA modellt!

  1. Ajánlatok és akciók
  2. Mobilitásgarancia
Ajánlatok

Mobilitásgarancia

Fontos tudnivalók

Mobilitásgarancia Open Corner

Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában, az év minden napján:


  • belföldről hívható, ingyenes zöld szám
    +36 80 204-143
  • külföldről is hívható szám
    +36 1 345-1776

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül választhat:


1.A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről:

A 06-80/204-143-as vagy a 06-1/345-1776-os telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.


2.A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről:

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívószámot tárcsázni a 345-1776-os telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.
A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások meg léte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.


Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

  • Alvázszám
  • Rendszám
  • Mobilitásgarancia érvényessége
  • Kedvezményezett neve, címe
  • Visszahívható telefonszám
  • Meghibásodás természete
  • Meghibásodás földrajzi helye
  • Kilométeróra-állás


Hasznos tanácsok: 

  • Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
  • Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
  • Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
  • Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.